Pojmy

CRM Systém: Jak zvýšit efektivitu vaší obchodní strategie

CRM Systém: Jak zvýšit efektivitu vaší obchodní strategie

Pokud vlastníte firmu nebo podnik, určitě jste slyšeli o CRM systému. CRM neboli Customer Relationship Management je informační systém, který slouží k evidenci, automatizaci a vyhodnocování užitečných údajů o zákaznících. Jeho hlavním cílem je vytvoření a udržení kvalitních vztahů se zákazníky. Co Je CRM Systém CRM, neboli Řízení vztahů se zákazníky, je systém, který se […]

Sémantika: Co to je a proč je důležitá!

Sémantika: Co to je a proč je důležitá!

Pokud se zajímáte o jazyky a jejich význam, sémantika je pro vás klíčovým pojmem. Sémantika je naukou o významu jazykových jednotek, včetně slov, slovních spojení a vět. Význam těchto jazykových jednotek se často spojuje s jejich vztahem ke skutečnosti, kterou označují. Definice Sémantika Sémantika (též sémaziologie) je obor, který se zabývá výzkumem významu slov a

Intranet: Co to je a jak funguje?

Intranet: Co to je a jak funguje?

Intranet je v informatice označení pro soukromou část počítačové sítě, která slouží ke sdílení informací, usnadnění komunikace, spolupráci a dalším službám v rámci organizace. Na rozdíl od internetu je intranet přístupný pouze uživatelům v rámci dané organizace a je chráněn před neoprávněným přístupem. Co Je Intranet Definice Intranetu: Intranet je počítačová síť, která je určena

Co je to HTTP

Co je to HTTP: Základy protokolu pro přenos dat na internetu

Pokud jste někdy použili internet, určitě jste se setkali s pojmem HTTP. Tento zkratka znamená Hypertext Transfer Protocol a jedná se o internetový protokol, který slouží k přenosu dat mezi webovými servery a prohlížeči. V tomto článku se dozvíte více o tom, co je to HTTP a jak funguje. Co Je HTTP HTTP (Hypertext Transfer

Zahraniční Daňové Identifikační Číslo: Co to je a jak si ho získat?

Pokud obchodujete s plátci daně z přidané hodnoty (DPH) v rámci Evropské unie (EU), musíte ověřit platnost a správnost jejich daňového identifikačního čísla (DIČ). DIČ je jednoznačné identifikační číslo přidělené každému subjektu, který je plátcem daně. Pokud máte zájem obchodovat s plátci daně z jiné země EU, musíte ověřit platnost jejich DIČ. Důležitost Zahraničního Daňového

Tin (Daňové identifikační číslo): Co to je a jak ho získat?

Pokud se chystáte založit firmu v České republice nebo se stát daňovým poplatníkem, budete potřebovat DIČ (daňové identifikační číslo). DIČ slouží k jednoznačné identifikaci daňového subjektu, tedy plátce nebo poplatníka. Každý daňový subjekt má své vlastní DIČ, které mu přidělí správce daně, tedy finanční úřad, poté, co se daňový subjekt zaregistruje. Co Je Tin Tin,

Advertorial: Co to je a jak funguje?

Pokud hledáte efektivní způsob, jak propagovat svůj produkt nebo službu, mohli byste zvážit využití advertoriálů. Advertoriál je forma placené reklamy, která se snaží napodobit redakční text, aby byla pro čtenáře co nejvíce atraktivní. Tento typ reklamy může být publikován v různých médiích, jako jsou noviny, časopisy, webové stránky a další. Co je to Advertoriál Advertoriál

Krizová komunikace: Co to znamená a jak ji řešit?

Krizová komunikace je klíčovou disciplínou public relations a je nedílnou součástí krizového managementu. Její úspěšné zvládnutí má zásadní význam pro ochranu a zachování dobrého jména podniku, instituce, neziskové organizace nebo veřejně exponované osoby v její prospěch je vykonávána. Krizová komunikace se zabývá systematickým řešením krizových situací a má za úkol poskytnout včasné, věcné a hodnotné

Co je to microsite a jak ji využít pro vaše podnikání?

Co je to microsite a jak ji využít pro vaše podnikání?

Pokud se zajímáte o digitální marketing, určitě jste už slyšeli pojem „microsite“. Co to vlastně znamená? Jednoduše řečeno, microsite je malá samostatná webová stránka, která slouží k propagaci jedné konkrétní služby, produktu nebo události. Mikrostránka se obvykle od hlavní stránky firmy odlišuje svým obsahem, designem a URL adresou. Co Je To Microsite Microsite je malá

Sportovní marketing: Klíčové strategie pro úspěšnou propagaci

Sportovní marketing: Klíčové strategie pro úspěšnou propagaci

Pokud se zajímáte o sport, pravděpodobně jste slyšeli o sportovním marketingu. Sportovní marketing je proces propagace a zviditelnění sportovců, sportovních týmů, klubů, organizací a dalších sportovních subjektů. Často se také využívá pro propagaci sportovních produktů a vybavení. Principy Sportovního Marketingu Sportovní marketing je proces, jehož cílem je propagace a zviditelnění sportovců, sportovních týmů, klubů, organizací

Monitoring médií: 5 Nejlepších nástrojů pro automatický monitoring!

Pokud chcete být úspěšní v oblasti komunikace, je důležité mít přehled o tom, co se ve vašem oboru děje. Jedním z nejlepších způsobů, jak získat potřebné informace, je prostřednictvím monitoring médií. Tento proces spočívá v systematickém sledování médií, včetně tradičních a sociálních médií, a shromažďování dat o určitých tématech, značkách, osobách, institucích a dalších subjektech.

Brífink: Význam & Jak Efektivně Vytvořit Briefing

Brífink: Význam & Jak Efektivně Vytvořit Briefing

Pokud pracujete v oboru public relations nebo novinářství, pravděpodobně jste slyšeli o termínu „brífink„. Brífink je krátké setkání činitele nebo mluvčího s novináři, které slouží jako informativní schůzka. Tento termín se běžně používá v oblastech, jako jsou vojenské operace, politika, public relations a podobně. Význam Brífinku Brífink je termín, který se používá pro krátké setkání

Tisková konference: Co očekávat a jak se na ni připravit

Tisková konference: Co očekávat a jak se na ni připravit

Pokud se chystáte uspořádat tiskovou konferenci, můžete se těšit na to, že budete mít příležitost sdělit své zprávy novinářům a tím i širší veřejnosti. Tisková konference je formální setkání s novináři, kde se prezentuje zásadní sdělení. Oproti běžným tiskovým zprávám, které se rozesílají novinářům, je tisková konference interaktivním prostředím, kde novináři mohou klást otázky a

Volební kampaň: Co je to a jak funguje politická kampaň?

Pokud se chystáte kandidovat v nadcházejících volbách, je důležité si uvědomit, že volební kampaň je klíčovým faktorem pro získání hlasů. Volební kampaň můžeme definovat jako soustředěnou propagaci politického subjektu či kandidujících osob, která probíhá v časovém „okně“ vymezeném na jedné straně vyhlášením voleb a na straně druhé dnem vyhlášení výsledků voleb. Základem vedení volební kampaně

Tisková zpráva: Vzor, Struktura & Jak Napsat Tiskovou Zprávu

Tisková zpráva: Vzor, Struktura & Jak Napsat Tiskovou Zprávu

Pokud chcete informovat novináře o nějaké události, produktu nebo službě, může být pro vás užitečné se naučit, jak napsat tiskovou zprávu. Tisková zpráva je psaný text určený pro média, který má za úkol informovat novináře o nějaké události, produktu nebo službě. V této zprávě by měly být uvedeny všechny důležité informace o tématu, které by

Jak funguje politický marketing: 3 Základní principy a strategie

Jak funguje politický marketing: 3 Základní principy a strategie

Pokud se zajímáte o politiku, jistě jste slyšeli o termínu „politický marketing“. Politický marketing je koordinovaná činnost, která se používá k propagaci politických kandidátů a stran. Jeho cílem je získat podporu voličů a přesvědčit je, aby hlasovali pro konkrétní politické subjekty nebo jednotlivce. 3 Základní Principy Politického Marketingu Základní principy politického marketingu jsou podobné principům

Co je FTP a jak funguje: Kompletní průvodce

Co je FTP a jak funguje: Kompletní průvodce

Pokud se zajímáte o webové stránky a internetové technologie, pravděpodobně jste se setkali s termínem FTP. FTP je zkratka pro File Transfer Protocol, což je protokol určený pro přenos souborů mezi počítači na internetu. Co Je FTP FTP, neboli File Transfer Protocol, je protokol, který umožňuje přenos souborů mezi dvěma počítači pomocí počítačové sítě. Tento

Objevte, jak získat 9100 Kč za hodinu a nastartujte svou finanční budoucnost. Ať už potřebujete peníze na podnikání nebo dovolenou.
9100 Kč ZDARMA? Ano, je to možné!
Overlay Image