Pojmy

Co Je Bárterová Spolupráce? Výhody & Rizika Pro Firmy i Influencery

Co Je Bárterová Spolupráce? Výhody & Rizika Pro Firmy i Influencery

Směnný obchod je forma spolupráce, při níž si dvě strany vyměňují zboží nebo služby bez použití peněz. Praktikují ji jednotlivci, podniky a dokonce i vlády již od starověku. Influenceři obvykle považují barterový obchod za oboustranně výhodnou situaci – získají přístup ke zdrojům, které potřebují, a zároveň se jejich sdělení dostane k novému publiku. Při zvažování, které …

Co Je Bárterová Spolupráce? Výhody & Rizika Pro Firmy i Influencery Read More »

Co Je B2B? 4 Hlavní Typy Podniků a Největší Problémy BB Segmentu

Co Je B2B? 4 Hlavní Typy Podniků a Největší Problémy BB Segmentu

B2B, neboli business-to-business, je termín používaný pro popis transakcí mezi dvěma podniky. Lze jej chápat jako součást dodavatelského řetězce a různých typů obchodních vztahů, které v něm probíhají. V tomto příspěvku na blogu se podíváme na to, co je B2B a proč je v dnešním světě tak důležitý. Co je to B2B? B2B je v …

Co Je B2B? 4 Hlavní Typy Podniků a Největší Problémy BB Segmentu Read More »

Co Je Affiliate Marketing? Návod Jak Začít V 4 Krocích & Jak Jednoduše Zvýšit Své Příjmy

Co Je Affiliate Marketing? Návod Jak Začít V 4 Krocích & Jak Jednoduše Zvýšit Své Příjmy

Affiliate marketing je účinný typ internetového marketingu, který motivuje partnery tím, že jim umožňuje získat provize, když nasměrují zákazníky na webové stránky inzerenta. Partneři propagují prostřednictvím svých vlastních webových stránek, ale i PPC reklamy, kampaní v sociálních médiích, e-mailové komunikace a dokonce i telefonicky – vše je přizpůsobeno tak, aby bylo možné sledovat konverze online. …

Co Je Affiliate Marketing? Návod Jak Začít V 4 Krocích & Jak Jednoduše Zvýšit Své Příjmy Read More »

Co Je To Doména? Jak se lyší Doména Prvního & Druhého Řádu?

Co Je To Doména? Jak se lyší Doména Prvního & Druhého Řádu?

Pokud se s tvorbou webových stránek setkáváte poprvé, možná jste již někdy slyšeli pojem doména, ale nejste si jisti, co znamená. V tomto příspěvku vám poskytneme přehled o tom, co jsou to domény a proč jsou pro majitele webových stránek důležité. Pojďme začít! Co je to doména? Jaký je rozdíl mezi doménu prvního řádu a …

Co Je To Doména? Jak se lyší Doména Prvního & Druhého Řádu? Read More »

Co Znamenají Zkratky ATL a BTL? Co Je Pro Vaší Firmu To Správné?

Co Znamenají Zkratky ATL a BTL? Co Je Pro Vaší Firmu To Správné?

Zkratky ATL a BTL mohou marketérům znít povědomě. Co ale tyto marketingové termíny vlastně znamenají? A jaký přínos mají pro vaše podnikání? Dnes se do detailu podíváme na rozdíly mezi nadlinkovou (ATL) a podlinkovou (BTL) reklamou, abyste se mohli rozhodnout, který typ marketingové strategie nejlépe vyhovuje vašim potřebám. Kde se vzaly pojmy ATL a BTL? …

Co Znamenají Zkratky ATL a BTL? Co Je Pro Vaší Firmu To Správné? Read More »

Co Je Cílený Marketing & Proč Je Stále Používanější

Co Je Cílený Marketing & Proč Je Stále Používanější

Cílený marketing je pro firmy mocným nástrojem, jak oslovit lidi, kteří mají o jejich produkty nebo služby největší zájem. Rozdělením potenciálních zákazníků do skupin na základě jejich preferencí a nákupního chování mohou firmy přizpůsobit své marketingové aktivity každé skupině zákazníků, což vede k úspěšnějším kampaním. Dnes probereme co je to cílený marketing a jak funguje. …

Co Je Cílený Marketing & Proč Je Stále Používanější Read More »

Co Je To PR? Jak Se Public Relations Lyší Od Marketingu?

Co Je To PR? Jak Se Public Relations Lyší Od Marketingu?

Každý jednotlivec nebo subjekt působící na veřejnosti se potýká s tím, že se o něm nebo jeho praktikách šíří informace na veřejnosti. Ačkoli je public relations samostatným odvětvím, za formu public relations (PR) lze považovat jakoukoli snahu prezentovat se před ostatními určitým způsobem. Co to však znamená pro vás a proč je PR pro dnešní …

Co Je To PR? Jak Se Public Relations Lyší Od Marketingu? Read More »

Co Je Marketing? Jaké Jsou Jeho Typy & Co Je Jeho Cílem?

Co Je Marketing? Jaké Jsou Jeho Typy & Co Je Jeho Cílem?

Pochopení zákazníků a jejich potřeb je podstatnou součástí marketingu a zdá se, že definice průkopníka moderního marketingu Petera Druckera tento koncept přesně vystihuje: “Cílem marketingu je co nejlépe poznat a pochopit zákazníka, aby se výrobky nebo služby prodávaly samy.” Úspěšná marketingová strategie by měla využívat několik nástrojů, jako je reklama, balení, dodací lhůty, zkušenosti s …

Co Je Marketing? Jaké Jsou Jeho Typy & Co Je Jeho Cílem? Read More »

Životní Cyklus Produktu: Vysvětlení Všech 4 Fází!

Životní Cyklus Produktu: Vysvětlení Všech 4 Fází!

Životní cyklus produktu je rámec, který podniky používají ke zmapování cesty svých produktů od jejich uvedení na trh až po stažení z trhu. Cyklus se skládá ze čtyř fází: zavedení, růst, zralost a úpadek. Každá fáze představuje pro podniky jiné výzvy a příležitosti, a proto je tak důležité mít pro každou fázi marketingovou strategii šitou …

Životní Cyklus Produktu: Vysvětlení Všech 4 Fází! Read More »

Rozdělení Generací: X Y Z, Baby Boomers a Alfa

V souvislosti s pochopením rozdílů mezi generacemi je důležité vzít v úvahu jedinečné charakteristiky každé generace a to, jak tyto charakteristiky ovlivňují jejich chování a postoje k práci. Každá generace, od Baby Boomers až po generaci Z, má odlišné hodnoty a očekávání, které je třeba zohlednit při vytváření úspěšného pracovního prostředí. Přemýšleli jste někdy nad …

Rozdělení Generací: X Y Z, Baby Boomers a Alfa Read More »