Setkali jste se někdy s problémem se svým účtem Google Ads? Možná se v systému vyskytla chyba nebo jen nevíte, jak používat některé funkce. Může to být opravdu frustrující, když se snažíte dostat své sdělení ven, ale něco nefunguje správně. Nebojte se, stává se to každému – i ti nejúspěšnější digitální marketéři mají s Google Ads své problémy. Co byste tedy měli dělat, když narazíte na problém? Pojďme se podívat na některé z dostupných možností, které vám pomohou vrátit reklamy Google zpět do správných kolejí.
1.Centrum podpory Google
První zastávkou pro každého, kdo má potíže s reklamami Google, by mělo být Centrum podpory Google. Centrum podpory nabízí užitečné rady a tipy a také rozsáhlou knihovnu zdrojů, které vám pomohou vyřešit jakýkoli problém. Pokud je váš problém obzvláště složitý, jsou navíc k dispozici odborníci, kteří mohou odpovědět na konkrétní otázky a poskytnout individuální pomoc.
2.Online komunity
Dalším skvělým zdrojem pomoci s Google Ads jsou online komunity. Existuje několik online fór, která se věnují pomoci uživatelům s řešením problémů s Google Ads a poskytují rady, jak z platformy vytěžit maximum. Tyto komunity mohou být také neocenitelným zdrojem informací o osvědčených postupech a nových funkcích, které Google Ads nabízí.
3.Jak se snadno spojit s podporou Google Ads po telefonu?
Máte dotazy týkající se vašeho účtu Google Ads? Máte potíže s platbou nebo nastavením nové kampaně? Pokud ano, můžete se snadno spojit s týmem podpory Google Ads po telefonu. V tomto příspěvku na blogu najdete přehled toho, jak se na podporu obrátit telefonicky.
Společnost Google má pro své různé produkty, včetně reklamních řešení, vyhrazené linky zákaznické podpory. Chcete-li zavolat na linku zákaznické podpory Google Ads, vytočte číslo 1-866-2GOOGLE (1-866-246-6453). Linka je k dispozici od pondělí do pátku od 6 do 18 hodin pacifického času (9-21 hodin východního času). Tato linka je určena výhradně pro inzerenty ve Spojených státech a Kanadě.
Jak telefonicky kontaktovat Google Ads v ČR?
Ale i v ČR můžete telefonicky kontaktovat google ads podporu, povede se Vám to skrze váš google ads účet.
Jak na to:
V pravo nahoře klikněte na nápovědu, vyplňte informace o vašem účtu a problému s kterým se potýkáte a vyberte možnost ať vám Google Ads podpora zavolá. Jedinným omezením je, že pracují od pátku do ponděli od 8 do 17 hodin.
Při volání na zákaznickou podporu nezapomeňte mít po ruce svůj zákaznický průkaz. Toto číslo najdete v pravém horním rohu stránky po přihlášení k účtu Google Ads. Připravte si také další důležité informace, jako je název kampaně nebo reklamní skupiny, na kterou se ptáte, a také případné snímky obrazovky, které mohou pomoci vysvětlit váš problém.
Pokud se vám nepodaří někoho zastihnout telefonicky, existuje také několik dalších způsobů, jak se spojit se zákaznickou podporou Google, například e-mail nebo živý chat. Na jejich webových stránkách můžete také najít užitečné zdroje, jako jsou návody na řešení problémů a často kladené otázky. Kromě toho mají aktivní stránku na Twitteru, kde odpovídají na dotazy v reálném čase a poskytují užitečné tipy a rady související s používáním jejich služeb.
4.Prodejci třetích stran
Pokud vše ostatní selže, můžete zvážit využití pomoci dodavatele třetí strany, který se specializuje na správu digitálních marketingových kampaní pro podniky. Tento typ služeb obvykle zahrnuje komplexní podporu zkušených odborníků, kteří vám pomohou vyřešit jakýkoli problém, který můžete mít se svým účtem, a také průběžné optimalizační služby, aby vaše kampaně trvale dosahovaly co nejlepších výsledků. I když se tato možnost může zdát zpočátku drahá, může vám z dlouhodobého hlediska ušetřit čas a peníze tím, že zajistí, aby vaše kampaň probíhala hladce a efektivně bez jakýchkoli zádrhelů na cestě.
Závěr
Bez ohledu na to, jaký problém máte se svým účtem Google Ads, je pravděpodobné, že existuje řešení, které vám pomůže vrátit věci do správných kolejí rychle a snadno. Ať už se jedná o konzultaci rozsáhlé knihovny zdrojů oficiálního centra podpory Google, nebo o oslovení zkušeného odborníka z řad dodavatelů třetích stran – existuje spousta způsobů, jak tyto nepříjemné problémy snadno vyřešit! Nedovolte tedy, aby vám technické potíže stále stály v cestě k dosažení úspěchu – ujistěte se, že jste odpovědi našli rychle!